fredag 27 juni 2008

Mängder av städer på Gran Canaria

Efter några dagars arbete, lite då och då, så finns nu alla kommuner på Gran Canaria gått live. De flesta har fortfarande ingen information, eller snarare det är bara 4 som har det.

Vid arbetet med restaurangerna så hittades en hel del städer pga av adresserna till restaurangerna. Ca 90 städer på Gran Canaria vara ca 60 har gått live. Precis som kommunerna så har jag valt att göra detta trots att det inte finns någon information på de flesta av dem. Jag känner att jag vill komma framåt plus att sidorna blir inte lika eftersom det finns en unikkarta och unika bilder på varje stad. Däremot är jag inte säker på alla städer om de verkligen är städer. En del har jag hittat som är namnet på restaurangen. Men sådana saker kommer snabbt påpekas när folk kan kommentera. Det börjar närma sig release av restaurangerna.

Något som är roligt är att det har börjat komma in sökningar från Google. En sökning är egoista gran canaria (klicka för att se sökningen), bra placering på denna fras. Ennan fras är puerto de mogan gran canaria, även denna är bra placering. Kul.

Inga kommentarer: